وب نوشته های احمقانه یک مقتول

اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت

وب نوشته های احمقانه یک مقتول

اگر باطل را نمی توان ساقط کرد می توان رسوا ساخت

هفت

1. سلام

2. استقلال شانس آورد که دو تا شوت به تیرک، گل نشد!

3. به 206 صندوق دار بخاطر پشت بزرگش میگن جنیفر لوپز؟! از کی تا حالا؟

4. دیدار رهبر با دانشجوها بیشتر به دیدار رهبر با طلبه ها شباهت داشت. نه؟

5. جمله روز: الهام سخنگوی دولت: "تورم در بعضی کشورهای پیشرفته، بیش از ۱۰۰ درصد هم بوده است." ما هم حرف ایشون رو تایید می کنیم. بله، مثلا در کشور انگلستان تورم از ۹/. درصد به ۲/۵ درصد رسیده..

6. پیشنهاد روز: ترانه "سال قحطی" از فریدون فروغی. ترانه ای که به نظر من همیشه قابل گوش دادنه. تو همه رژیما! برین حالشو ببرین..

.

.

.

.

end. هفت سال گذشت...

a) از مرگ بزرگمردی که به جرم اسلام 20 سال تو خونه اش زندونی شد، فرزندانش و برادرش شکنجه و تبعید شدند، کلاسای درسش بسته شد و ...؛ کسیکه حتی از جنازه اش هم ترسیدند و آنرا دزدیدند! هفتمین سالگرد مرگ آقای سید محمد شیرازی بود. 1200 عنوان کتاب به ایشون لقب "سلطان المؤلفین" داد. نظرات ایشان در باب آزادی نظر و قلم، قابل توجه بود. اینجا رو ببینین.


b) از مرگ زنده یاد فریدون فروغی؛ درک این مطلب که چرا به فروغی 20 سال مجوز ندادن، بسیار سخت است. خواننده ای که بدلیل آزاد فکر کردن توسط ساواک 2 سال ممنوع الصدا میشه و "یار دبستانی" اش در آزادی خواهی به جایی میرسه که سرود هر کسی باشه. فریدون از کسانی بود که تا آخرین توانش برای اثبات حق کوشید، مقابل شاه ایستاد، با وجود داشتن اقامت آمریکا، ایران را ترک نکرد (میگفت نمیتوانم وطنم را در چمدان بگذارم و با خود ببرم)، و 20 سال به واقعیت فرصت داد تا خود را نمایان کند، ولی حیف.. مرگ حق است ولی حق فریدون فروغی مرگ در تنهایی نبود..

عید فطر مبارک. چه خوب که ما هم مثل بیشتر کشورها، امسال 3 روز تعطیل بودیم!